4000 واژه ضروری زبان انگلیسی شش جلد در یک جلد

۴۲۰۰۰۰تومان ۳۳۶۰۰۰ تومان ۲۰ درصد
  • ناشر:
    آوین مهر
  • دسته بندی:
  • قطع و نوع جلد: وزيري - گالينگور
    تعداد صفحات :۷۲۰

    سال چاپ:۱۳۹۸ - چاپ ۱
  • کلمات کلیدی
    واژگان زبان انگليسي
  •        توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

پيشگفتار

به نام خداوند جان و خرد           كزين برتر انديشه برنگذرد







مجموعۀ 4000 واژة ضروري، شامل يك جلد كتاب و يك لوح فشردۀ صوتي است. اين كتاب، در برگيرندۀ واژه‌هاي ضروري و كليديِ زبان انگليسي است، كه پيش‌تر در قالب شش جلد به چاپ رسيده است. همان‌طور كه مي‌دانيد، واژه‌هاي كليدي پركاربردترين واژه‌ها در زبان هستند و همة مدخل‌ها در فرهنگ‌هاي يك‌زبانة انگليسي به انگليسي، با همين واژه‌ها تعريف مي‌شوند.

كتاب حاضر، حاوي 180 درس است. در هر درس، 20 واژه آموزش داده شده است و براي درك بهتر، تمرين‌هايي نيز ارائه شده است. پس از واژه، به‌ترتيب، تعريف انگليسي آن و سپس، معادل يا معادل‌هاي آن به زبان فارسي آورده شده‌اند. زبان‌آموز بايد ابتدا تعريف انگليسي واژه را بخواند و معناي آن را حدس بزند. سپس، به معادل فارسي آورده‌شده نگاه كند. مي‌دانيم كه دانستن معناي واژه به‌تنهايي و خارج از بافت، تأثير چنداني ندارد و در بلندمدت فراموش مي‌شود. ازاين‌رو، ضروري است كه زبان‌آموزان مثال انگليسي و ترجمة فارسي آن را نيز كه پس از معادل‌ها آورده شده است، با‌دقت بخوانند تا معني و كاربرد صحيح واژه را در جمله نيز فراگيرند و بهتر به خاطر بسپارند. در پايانِ هر درس، داستاني آورده شده است، كه اين 20 واژة جديد در آن به كار رفته‌اند. پس از آن، توصيه مي‌شود كه زبان‌آموزان براي فراگيري بهتر و بيشتر، از طريق لوح فشرده به متن شنيداري درس‌ها گوش دهند. 

در اين مجموعه، متداول‌ترين مقولة دستوري براي هر واژه در نظر گرفته شده است. تذكر اين نكته ازاين‌رو لازم است كه، اگر واژه‌اي در اين مجموعه با مقولة دستوري «اسم» تعريف شده است و در جمله‌هاي مثال و تمرين‌ها نيز به‌صورت اسمي به كار رفته است، نبايد چنين تصور كرد كه اين واژه هرگز نمي‌تواند به شكل ديگري، به‌عنوان مثال، «صفت» مورد استفاده قرا گيرد. اين مجموعه، صرفاً بر مقوله‌اي از واژه‌ها تأكيد دارد، كه در زبان انگليسي متداول‌تر است.



چند توصيه براي دستيابي به نتيجة بهتر:

1- روزانه به‌طور متوسط، يك درس را بخوانيد و تمرين‌ها و داستان آن را با ‌دقت مطالعه كنيد.

2-  هر روز، پيش از شروع درس جديد، واژه‌هاي درس قبل را مرور كنيد و سپس، درس جديد را شروع كنيد.

3- براي كمك به درك بهتر و تقويت مهارت‌هاي شنيداري، به متن‌هاي شنيداري موجود در لوح فشرده گوش دهيد.



در پايان، لازم است از سركار خانم مهديه قنات‌آبادي كه مسئوليت ويرايش بخش فارسي اين اثر را بر عهده داشتند، صميمانه تشكر كنم. از تمامي زبان‌آموزان عزيز و اساتيد محترم تقاضا داريم تا هرگونه اظهار نظر و نكته‌اي را كه به بهتر شدن چاپ‌هاي بعدي اين اثر كمك مي‌كند، به رايانامة زير ارسال كنند.

كتاب 4000 واژه ضروري زبان انگليسي يكي از بهترين منابع براي آزمون آيلتس، تافل، EPT و MSRT است. ضمناً واژگان اين كتاب بسيار مناسب براي مكالمه زبان انگليسي است.

avinmehr2014@gmail.com

زمستان 1397

1. بهترين كتاب براي يادگيري واژگان زبان انگليسي

2. ترجمۀ كامل 6 جلد كتاب واژگان نوشتۀ پل نيشن

3- دي وي دي شامل:

فايل صوتي كتاب با لهجۀ Native

فايل اندرويد براي هر 6 جلد